Ameliyatsız Bel Fıtığı Tedavileri27.7.2021

Ameliyatsız Bel Fıtığı Tedavileri ile ilgili hazırlanan bu içeriğimizi hemen inceleyebilir ve hastalık durumunuza göre tedavi seçeneklerini öğrenebilmek için doktorumuza ulaşabilirsiniz.

Bel ağrısının olduğu kişilerin sosyal ve ekonomik anlamda ciddi sonuçları beraberinde getirdiği, sağlık anlamında sorunlar ile karşı karşıya kaldığı bilinmektedir. Özellikle stresli olan iş ortamları bel ağrılarının ve bel fıtığının oluşum riskini arttıracaktır. Aynı zamanda hareketsiz bir yaşam tarzı, aşırı kilo alımı da diğer etkenler arasındadır. Sigara ve yanlış oturma pozisyonları ise sık sık karşılaştığımız etkenler arasındadır. Bel fıtığı olan hastaların tedavilerinde doktorumuz bazı özel durumlar dışında ameliyata son çare olarak karar vermektedir. Fıtık ile bağlantılı olan sinir hasarları, ayaklarda meydana gelen düşmeler, idrar kaçırma gibi özel durumlar yok ise ameliyat son tedavi seçeneği olmaktadır.

Bel ağrıları ve bel fıtığının %80´i fizik tedaviler ile, egzersizler ile, davranış tedavileri ile ve ilaç tedavileri ile ortadan kaldırılabilmekte ve tedavi edilebilmektedir. Muayeneniz sırasında doktorumuzun karar vereceği tedavi seçeneği ile ortalama 4 5 hafta içerisinde iyileşmeler olabilmektedir.

Son dönemlerde ameliyatsız bel fıtığı tedavileri kapsamında yeni ve oldukça başarılı sonuçlar alınmaktadır. Sizlerde ameliyatsız bel fıtığı tedavisi imkanından yararlanabilmek için doktorumuzdan randevu alabilir ve kendisine muayene olabilirsiniz.