Bel Fıtığında Manuel Tedavi - Manuel Fizyoterapi20.04.2018

Bel Fıtığında Manuel Tedavi Uygulayan Doktorlar arasında bulunan doktorumuz ile İstanbul´un merkezinde hastanemizde siz değerli ziyaretçilerimize en iyi şekilde muhteşem sonuçlar sunuyoruz.

Bel,boyun fıtıkaları,sırt ağrıları,eklem ağrıları,omurga eğrilikleri,kalça agrıları,diz ağrıları.kol ağrıları,dirsek ağrıları,baş ağrısı,migren,kulak çınlaması vs. gibi rahatsızlıklara uygulanan ameliyatsız, ilaçsız, doğal, bedenin kendi kendini yenilemeye dahil manipülasyonlarla yani önca kasları açmaya daha sonra o kaslar üzerindeki belirli bir manipülasyon yani hareketle bedendeki sıkışmaları,kaslardaki blokajları açmaya yönelik uygulanan bir terapidir. Kasları açarak vucudu normal doğal haline getirdiğimizde oradaki blokajlar da açılır ve sıkışmalar da ortadan kalkar. Manuel Terapi ile omurgadaki bütün bozukluklar yani mekaniksel bozukluklar düzeltilir.

Dünya Sağlık Örgütü tarafından da kabul edilen Manuel Fizyoterapi, ameliyat gerektirmeyen ve enfeksiyondan kaynaklanmayan hastalık gruplarında elde edilen başarılı sonuçlarla dikkat çekiyor.

Manuel Fizyoterapi tedavisinde; omurgada, kalçada ve ilgili eklemlerde, sublüksasyon adı verilen eksen bozukluğu sorunları omurga manipülasyonları ile düzelterek tedavi ediliyor. İnsan organizmasının kendi sağlığını koruyabileceği gerçeğinden yola çıkan bu tedavi, insan vücudunu bütünsel olarak ele alıyor. Uygulanan tedaviyle belirtilerin giderilmesi yerine vücut sağlığının doğal yollardan korunması ve direncin geliştirilmesi amaçlanıyor. Omurganın doğal yapısında olmayan bir eğrilik veya şekil bozukluğu beyin ile vücut arasındaki iletişim ağındaki kopukluğa neden oluyor. Vücut, fonksiyonlarını gerektiği gibi sürdüremez hale geliyor.

Manuel terapinin avantajları nelerdir?

* Manuel tedavide iyileşme süreci çok hızlıdır. Tedavi süresi de diğer tekniklere göre oldukça kısadır.
* Manuel terapide ilk seanstan itibaren oldukça etkili sonuçlar alınabilir. Ağrı ve gerginlik azalırken hareket yeteneği büyük ölçüde artar.
* Manuel terapinin başarı oranı diğer tekniklerden çok daha fazladır. Başarı oranını yüksek olması sayesinde en sık talep edilen fizik tedavi yöntemidir.
* Manuel terapide hasarlı bölge direkt olarak elle tedavi edilir. Herhangi bir şekilde alet ve cihaz kullanılmaz.
* Manuel terapinin hiçbir yan etkisi bulunmaması ise en önemli avantajlarından birisidir.

Detaylı bilgi ve randevu için doktorumuza iletişim sayfamızda yer alan numaramızdan ulaşabilirsiniz.