Bel Fıtığında Yanlış Uygulama Felç Edebilir22.5.2020

DİKKAT Bel Fıtığında Yanlış Uygulama Felç Edebilir.. Bilimsel olmayan yapılan yanlış uygulamalar malesef hastalarda kalıcı hasarlara, hatta felçe dahi sebep olabilmektedir.

Belde oluşan ağrılar, tutulmalar, bacaklarınıza vurmuş olan uyuşmalar, bacaklarda ve kollardaki karıncalanmalar, yürüme esnasında yaşanan zorluklar sebepleri ile bazı şikayetler olmaktadır. Genelde ağrıdan önce belinizde zorlayıcı bir hareket yapmışsınızdır. Bu durum ufacık bir öksürme, hapşırma sırasında dahi olabilir. Ağır kaldırırken mutlaka dikkat etmeli ve ters hareketler yapmamaya özen göstermelisiniz.

Bel fıtığına yakalanmamak için mutlaka gerekli tedbirleri almalısınız. Unutmayın ki işi bilmeyen, bilimsel olmayan tedavi yöntemleri ile sizi sakat bırakabilirler. Mutlaka ve mutlaka bir doktora görünün. Bel fıtığı pek çok faktörden ortaya çıkabilmektedir. Yürümede, durmada, oturmada ergonomiye mutlaka dikkat etmelisiniz. Çok uzun süre boyunca bilgisayar başında oturarak çalışmamalı düzenli olarak hareket etmelisiniz. Aynı zamanda yürümek de bel fıtığı için önemlidir. Yüzme sporu yapmak da bel kaslarınızı güçlendirecektir. Erken teşhis bu durumda oldukça önemlidir.

Detaylı bilgi ve sorunlarınız için doktorumuzdan randevu için iletişim sayfamızda yer alan numaralarımızı arayabilirsiniz.