Beyin ve Sinir Cerrahisi Doktoru2.2.2021

Beyin ve Sinir Cerrahisi Doktoru olarak sizlere hizmet veren doktorumuz İstanbul ilinde yer alan hastanesinde faaliyetlerini uzun yıllardır aralıksız sürdürmektedir. Nöroşirurji bölümünde görevli olan Dr. Selçuk Aydın bir çok cerrahi operasyonlarda hizmetinizdedir. Doktorumuz bir çok hastalığın tanısında ve tedavisindeki hizmetlerini sürdürmektedir.

Bazı hizmetlerimize bakacak olursak bunlar;

Beyin Anevrizmaları

Beyinde bulunan kan damarlarındaki çıkıntılar veyahut balonlaşmaların olmasına denilmektedir. Atardamarların duvarında incelmeye neden olan beyin anevrizmalarında tanı ve tedavi oldukça önemlidir.

Bel Fıtığı

Belde yaşanan sorunlarınız ve ağrılarınız için çözüm, tedavi yöntemleri konusunda işinde uzman doktorumuz sizlere faaliyetlerini sunabilmektedir.

Beyin Kanamaları

Kafatasının içerisinde beyin dokularında, beyin yüzeylerinde beya beyinde bulunan boşluklarda olan kanamalar olarak bilinir. Beyin kanaması kişilerde çok ciddi sakatlıkların kalıcı olmasına ve ölüme sebep olmaktadır.

Beyin Tümörü

Beyinin kendi içinde yer alan tümörlerin haricinde çevresindeki dokulardan kaynaklı olan ve kafatası içerisine doğru büyüyebilen tümörlere denilmektedir.

Boyun Fıtıkları

En önemli belirtisi boyun ve bölgesinde oluşan ağrılardır. Her boyun ağrısı tabikide boyun fıtığı değildir ancak boyun ağrıları genel olarak kas kökenli ağrılardır. Boğun ağrılarınız varsa mutlaka randevu almalısınız.

Distoni

Beyinimiz tarafından iletilen sinyallerin ilgili alanlara yanlış iletilmesi nedeni ile insan vücudunda belirli bir alanda, bir bölgede yaygın bir şekilde oluşan kas spazmlarına verilen addır.

Detaylı bilgi ve sorunlarınız için doktorumuz ile irtibata geçebilirsiniz.

Gliomlar

Beyinlerimizdeki destekci doku olan glial hücrelerinde oluşan bir grup tümörün tanımlanması için genel bir isimdir. Konuya ilişkin sorunlarınız için zaman kaybetmeden muayene olmalı ve işinde uzman bir doktor ile görüşmelisiniz.

Trigeminal Nevralji

İnsanların hislerinin yüzünden beyine iletilmesini sağlayan, taşıyan trigeminal siniri etkileyen kronik bir ağrı çeşididir. Ağrı durumu olan bu halde yüz ağrısı meydana gelmektedir.

Tüm faaliyet kapsamımız ve detayları için sitemizde kısa bir gezintiye çıkabilir ve aklınızdaki soruların yanıtları için doktorumuz ile görüşme sağlayabilirsiniz.