Boyun Fıtığı Olmamanız İçin Yapmanız Gerekenler26.12.2019

Boyun Fıtığı Olmamanız İçin Yapmanız Gerekenlere kısa kısa başlıklar ile sitemizde yer verdik. İnceleyerek ön bilgi sahibi olabilir ve artan şikayetleriniz için mutlaka bir doktora görünebilirsiniz.

Boyun Fıtığı Olmamak İçin Dikkat Etmeniz Gerekenler

Boynunuzu Kütletmeyin & Kırtlatmayın : Bel ve boyun ağrılarının her yaşta olabilecek sağlık sorunları olduğunu hepimiz biliyoruz. Fakat hastalıkların rastlanmasını da arttıran bazı nedenler vardır. Boyun omurlarının yanlış kullanımı, kötü kullanımı ( kütletme ve kırtlatma ) veyahut trafik kazaları, yüksekten düşmeler de ciddi zedelenmeler yaratacak ve boyununuz ile ilgili riskleri arttıracaktır.

Bilgisayar Başında Fazla Zaman Geçirme : Bilgisayar başında işimiz dolayısı ile fazla zaman geçiriyor olabiliriz, bunun yanı sıra ev işleri, dikiş işleri, nakış işleri, temizlik, perde asma, yer silme gibi ev içi faaliyetler de aynı bilgisayar başında yoğun zaman geçirmemizi gerektiren işler gibi boyun ağrılarını arttırıcı nedenler arasındadır.

Boyun Kireçlenmesi : Yaşlar ilerledikçe boyun omurlarının kireçlenmesi olabilir, bu kireçlenmeler de boyun ağrılarına neden olmaktadır. Bazı hastalarda boyun hareketleri kısıtlı hale gelmektedir ve ağrı şikayeti ortaya çıkmaktadır. Bu ağrılar bazı durumlarda başa yayılır ve baş ağrılarına neden olur.

Fıtık ağrıları malesef gece uyumanızı bile zorlaştırmaktadır.

Daha fazlası için sitemizde kısa bir gezintiye çıkabilir ve doktorumuzdan randevu almak için iletişim sayfamızdan bize ulaşabilirsiniz.