Boyun ve Bel Fıtığında Psikolojik Durumlar20.4.2020

Boyun ve Bel Fıtığında Psikolojik Durumlar ile ilgili bazı bilgi ve içeriklere bu sayfa üzerinden erişebilirsiniz.

Bel ve boyun ağrısının, kişinin fiziksel ve psikolojik durumunu etkileyerek günlük fonksiyonlarını da oldukça kısıtlamakta olduğunu belirten uzmanlar, hayat kalitesini oldukça düşüren bu ağrıların kişinin sosyal hayatını da olumsuz yönde etkilemekte olduğunu söyledi.Sizi yoran ağrılar ile hayatı sürdürmeye çalışmanız sebebi ile mutsuz, karamsar ve keyif almadan yaşayacağınız bir dünya olacaktır. Bel fıtığı ağrısı, boyun fıtığı ağrısı sebebi ile pek çok sosyal etkinlikten, aktiviteden uzak duracaksınız. Bu ağrılar insanlarda sinirlilik, uykusuzluk, gerginlik, tükennişlik,cinsel isteksizlik, hareketlerde yavaşlama vb.. etkileri gözlemlememizi sağlamıştır. Bu tarz ağrıların bulunduğu insanlar güvensiz hissedebilmektedir. Kronik ağrı davranışları sergilemekte olacaklardır.

Yaşanan ağrıların yaşantınızda size depresif ruh hali sunacağı bilinmektedir. Bel ve boyun ağrıları bulunanların hiç zaman kaybetmeden bir uzman doktora görünmesi ve muayene olması gerekmektedir. Teşhis ve doğru tedavi ile ağrılarınızdan kurtulmanız mümkün olacaktır. Bel ve boyun fıtığı bulunan hastaların büyük bir bölümü ameliyatsız el ile tedavi yöntemleri ile kurtulabilmektedir.