Masaj20.02.2018

Bel ve boyun fıtığı tedavisi için masaj uygulanır. Ama bu masaj vücudun rahatlamasını sağlamak için yapılan masajlara hiç benzemez. Normal yapılan masajda kasların gevşemesi sağlanırken , bel ve boyun fıtığı masajında direk sinirler hedef alınır. Yaklaşık 10 seanslık bir masaj uygulanır. Bu masaj uzman kişiler tarafından yapılmalıdır.

Bel Fıtığı Masajı
, belin alt kısımlarına ve kalçanın üst kısımlarına uygulanmakta olan hafif baskılı bir masajdır. Bel fıtığı masajının asıl amacı bel bölgesindeki kan damarlarındaki kan akışının hızlanmasını sağlamaktadır. Bel fıtığı belli başlı masaj salonlarında yapılırken, aile ortamında da basit bir şekilde yapabilirsiniz.

Fakat, Masaj salonlarında yapılan bel fıtığı masajları uzman kişiler tarafından yapıldığı için daha etkili olmaktadır. Aile ortamında yapılmış olan bel masajları çok etkili olmayabilir ve vücuda kısmen iyi gelmektedir. Masaj salonlarında yapılan bel masajlarının mali boyutu yüksek olabilmektedir. Ayrıca bel masajı yaptıracağınız kişinin masörlük belgesi olmasına ayrıca dikkat etmeniz gerekir. Bel fıtığı masajı çok basit bir masajdır, fakat yanlış yapılması durumunda belli başlı rahatsızlıklar ortaya çıkarabilmektedir. Bel fıtığı masajı, bel fıtığı hastalarına belli başlı aralıklarla uygulanması gerekir. Bel fıtığı masajında asıl önemli olan masajın sürekliliğidir. Belli aralıklarla uygulanan masajların vücuda daha çok etki ettiği anlaşılmıştır.

Boyun Fıtığı Masajı, Sağlık uzmanlarının boyun fıtığı tedavisinde önerdikleri diğer bir yöntem masaj. Düzenli olarak kol, boyun kısmı, eller, sırt ve hatta etkilenmişse bacaklar dahil genel vücutu kapsayan masajlar. Masaj esnasında, çörek otu yağı, ceviz yağı ve buğday yağı kullanılabilir. Veya bu yağlar karıştırılarak masaj esnasında kulanılabilir.

Bu yağlar yardımıyla yapılan masajlar ağrılara, uyuşmaya faydalıdır. Kasların ve sinirlerin gevşemesini sağlar.

• Ozon Tedavisi
    Oksijeni 02 olarak biliyoruz OZON ise O 3´tür. Yani 99 oksijenden elde edilen bir gaz olup birçok hastalığın tedavisinde kullanılan aktif oksijendir.
  • Lazerle Tedavi
    Tedavi uygulanacak olan hastanın hastaneye yatması söz konusu değildir. Uygulama bir cerrahi merkez veya hastanede gerçekleştirilmekte ve hasta aynı gün evine dönebilmektedir.
  • Sıcak Uygulama
    Bel ağrısına sıcak iyi gelir mi, çözümüne değinmeden bel ağrısı konusunda sizleri biraz aydınlatayım. Bel ağrıları farklı sebeplerden oluşan ve günlük aktivitelerinizi düzenli yapmanızı engelleyen ve sizi çoğu konuda kısıtlayan ağrıdır. Bu ağrıların farkl
  • Spor
    Boyun ve Bel ağrılı hastalarda en çok önerdiğimiz egzersiz yürüyüş, yüzme, sırt üstü yatar pozisyonda bisiklete binme egzersizleridir.