Nöromusküler Skolyoz28.11.2019

Nöromusküler Skolyoz Hastalığı - Tedavi Yöntemleri ve Doktoru ve diğer tüm detayları için sayfamızdaki bu içeriği inceleyebilir ve Op. Dr. Selçuk Aydın´dan randevu talep edebilirsiniz.

Nöromuskuler skolyoz hastalığı esnasında beyinimiz, medulla spinalis, periferik sinir ve nöromuskuler bileşke veyahut kas seviyesindeki hastalıklara da bağlı bulunarak kas dengesizliği sebebiyle omurga deformesi sıklıkla görülebilmekte olan bir durumdur. Bu durum en çok görülen ikinci skolyoz tipidir. Nöromuskuler skolyoz temel sebepleri arasında sinri hastalıkları veyahut kas hastalıkları bulunabilmektedir. Sinir hastalıkları beyinimizden ve omuriliğimizden kaynaklı olabilmektedir. Kas hastalıklarımız ise çocukluk dönemlerimizde veyahut daha ileriki dönemlerde görülebilmektedir.

Nöromusküler skolyoz, en çok görülmekte olan idiyopatik skolyoz tütünün tam aksine solunum sıkıntısı yaşatabilmektedir aynı zamanda duyu kusurlarına da bu tür skolyozda daha fazla rastlanabilmektedir.

Kişilerde oluşan solonum bozuklukları, iletişim bozukluluk duurmları, duyularda oluşan kusurlar, epileptik nöbetler gibi sebeplerde dolayı tedavi dönemlerinde korse kullanılamayabilmektedir. Bu tür skolyoz hastalığında cerrahi müdahale için daha küçük yaşlar doktorlar tarafından tercih edebilir aynı zamanda füzyon tedavisi de uygulanabilmektedir.

Sizlerde bu tedavi çeşitleri ve diğer detaylar için bilgi almak isterseniz doktorumuza web sitesinde bulunan numaralar üzerinden anında ulaşabilir ve hizmet verdiği Türkiye´nin en iyi hastaneleri arasında gösterilen hastanesinden randevu alabilirsiniz.