Ümraniye Ameliyatsız Boyun Fıtığı Tedavisi28.4.2021

Ümraniye ilçesinde ameliyatsız boyun fıtığı tedavisi doktoru arıyorsanız doğru adrestesiniz.

Ameliyatsız boyun fıtığı tedavisi ve ameliyatsız bel fıtığı için sebeplerin oluşma nedenleri arasında; yaşa bağlı omurga kireçlenmeleri, travmalar (düşme, araç içi trafik kazası sonucu boynun aniden öne ve arkaya hareketi) ya da masa başında sabit pozisyonda çalışma sayılabilir.

Boyun ağrısı, enseye kulağa vuran ağrı, boyunda ağrılı kas spazmı, hareket kısıtlılığı, kulak çınlaması, omuzlara ve kollara vuran ağrı yapabilir.

Fıtık hastalığının oluşumundan bahsetmek gerekirse; omurlarımız arasında disk denilen yastıkçıklar vardır. Bu diskler ağırlık kaldırma, hareket etme, eğilip doğrulma, atlayıp zıplama gibi hareketlerde vücudun ağırlığını emen amortisör görevi gören oluşumlardır. Herhangi bir nedenden dolayı, örneğin bu bir trafik kazası, düşme, çarpma gibi travmatik olayların bir sonucu olarak karşımıza çıkabileceği gibi stres ani bir hareket, ağır kaldırma veya ofis gibi çalışma ortamlarında sürekli uygunsuz pozisyonlar gibi travmasız olayların sonucunda da bu yastıkçıklar elastikiyetini kaybetmekte ve fıtık dediğimiz süreç başlamaktadır.

Ameliyat Ne Zaman Gerekir?
- Ciddi kuvvet kaybı olanlarda
- İdrar ve büyük abdesttutamama
- Yürüme zorlukları
-Tüm tedavilere rağmen dinmeyen ağrılar söz konusu ise ameliyat önerilir.

Boyun Fıtığı ilerlerse ellerde kollarda uyuşma, kas gücü ve refleks kaybına neden olabilir. Daha ileri vakalarda ilerleyen kas gücü kaybıyla birlikte elimizde tuttuğumuz şeyleri düşürme şeklinde durumlar yaşanabilir. boşanma davası avukatı Ameliyatsız boyun fıtığı tedavisi olacak hastaya teşhis koymak için hastanın hikayesini dinledikten sonra detaylı muayenesi yapılır.